Árajánlat-kérési egyszeregy

Gyakori probléma, hogy cégvezetők úgy esnek be hozzám egy kiadvány szerkesztésére árajánlatot kérni, hogy arról szinte semmit nem gondoltak végig előzetesen, csak éppen annyit tudnak: szükségük van egy hirdetőújságra, cégismertetőre, katalógusra vagy valamilyen nyomtatványra. Hát ennyi információból még elég nehéz bármiféle ajánlatot is készíteni. Ha az utóbbi időben Te is azon gondolkodsz, hogy cégednek időszerű lenne saját kiadványt megjelentetnie, akkor ezt a cikket feltétlenül olvasd el.

Bővebben ►

 

Grafikusok rémálma: „azért hívlak, mert gyorsan össze kéne dobni egy hirdetést!”

A mikromarketing.hu legfrissebb piackutatása szerint a kisvállalatok a személyes üzletkötést és az újsághirdetést használják leggyakoribb marketingeszközként. Bizonyára a személyes üzletkötésről is órákon át lehetne mesélni, de cikkünk most az újsághirdetéseket teszi nagyító alá.
A következőkben arról olvashatsz, milyen egy jól felépített, hatásos hirdetés, ami ráadásul nem csak viszi a pénzt, hanem megrendelőket is hoz.

Bővebben ►

 
images/resized/images/ja//kiad_agrikon_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_an_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_aqua_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_bnp_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_iqrs_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_kristaly_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_lumiron_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_panthers_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_pascucci_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_poci_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_rpt_80_43.jpgimages/resized/images/ja//kiad_siktak_80_43.jpg
Symbol